Վաճառողի ձեռնարկ

+374 12 800-700 (երկուշաբթի-ուրբաթ ժամը 10:00-19:00 Սպասարկման կենտրոն

Քայլ 2. Հայտի դիտարկում

Մինչ խանութի գրանցումը Ubimarket-ում՝ որակի վերահսկողության թիմը ստուգում է արդյոք խանութը համապատասխանում է բոլոր պահանջներին և կարող է ներկայացվել Ubimarket-ում։


Ինչպես է անցնում հաստատման պրոցեսը

Համապատասխանության ստուգում

Որակի վերասկողության թիմը ստուգում է, որ խանութը համապատասխանի պահանջներին

  • Կայքը հասնալի է և աշխատում է առանց խնդիրների,
  • Կայքում նշված են ճգրիտ գներ և նշված են առաքման և վճարման պայմանները,
  • Կայքում հնարավոր է գնումներ կատարել,
  • Խանութը չի կրկնօրինակում Ubimarket-ում մեկ այլ խանութի ,
  • Խանութը չի վաճառում արգելված ապրանքներ։

 

Ինչպես իմանալ հայտի պատասխանը

Հայտի ուղարկելուց հետո մինչև 72 ժամում Դուք կստանաք նամակ Ձեր էլկտրոնային փոստին. որը կներառի.

  • Ստուգման արդյունքները,
  • Սխալների ցանկը և ցուցումներ սխալների վերացման վերաբերյալ։

 

Ինչպես կրկին ուղարկել հայտ

Սխալների առկայության դեպքում

Սխալների վերացումից հետո դուք կարող եք կրկին ուղարկել Վաճառողի հայտ։

Դուք ունեք Վաճառողի հայտ ուղարկելու երեք փորձի հնարավորություն։ Ուղարկված հայտերի հաշվարկը արվում է ամեն հայտի ուղարկման ժամանակ։

Եթե դուք համաձայն չեք մերժման պատճառների հետ՝ կարող եք կապվել Սպասարկման կենտրոն։